ניקוי ספות בחיפה

כשעברתם לדירה החדשה או קניתם את הבית החדש בוודאי דמיינתם את החיים הרעננים והמרגשים באותו הבית:
לשבת בנחת על הספה המהממת שבחרתם,
לדרוך על סיבי השטיח הרכים והנעימים שרכשתם במיוחד
ופשוט לחיות בסביבה שנראית ומרגישה הכי טוב שיש.

מה לעשות כשהמציאות מתערבת בפנטזיות? ילדים, אורחים וחיות מחמד יכולים להרוס את המראה המושלם במהירות. אם בהתחלה כתם קטנטן מטריד אותנו ומרגיש לנו כמו הפרעה עצומה בסלון,
עם הזמן מתחיל תהליך שבו מצטרפים לכתם הבודד עוד ועוד "חברים" ואנחנו מתחילים להשלים עם המצב.

ניקיון הרהיטים בבית מהותי להרגשה הטובה של בני הבית וגם למראה מרשים של הבית. אם השקעתם בספה שאתם אוהבים, למה לתת לה להתחבא מאחורי שכבות של כתמים ולכלוך שהצטברו עם השנים? גם השטיחים והמזרונים בבית זועקים לקצת תשומת לב אוהבת ורוצים לחזור לניקיון ולרכות המקוריים והמושלמים שלהם; אחרי הכל, לא בחרתם אותם כלאחר יד, אלא השקעתם מחשבה וזמן בבחירת הרהיטים המושלמים לבית.

ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים יסודי ומקצועי.

אנחנו בקלין פיקס יודעים לקחת את הספה, השטיח או המזרן שלכם, לחדש אותם ולהעניק להם את המראה הטוב ביותר שניתן להשיג, גם אם חלפו שנתיים, חמש שנים או אולי אפילו עשרים שנים מרגע שרכשתם אותם. העבודה עם החומרים המקצועיים ביותר מאפשרת לנו לנקות ביסודיות ולהסיר גם את הכתמים הקשים ביותר. על אף שאנו מקפידים לבחור את חומרי הניקוי העוצמתיים ביותר, לעולם איננו מתפשרים על כך שיהיו ידידותיים לסביבה, כך שגם אם יש לכם בבית תינוקות קטנים או חיות מחמד – אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שבחרתם את הטוב ביותר.

אם חשבתם שמראה נקי הוא התועלת היחידה של ניקוי רהיטים, תחשבו שוב. הניקיון ישמור על הרהיטים שלכם במצב נקי במיוחד – כשהם נקיים מקרדית האבק ואלרגנים נוספים.

הדובדבן על הקצפת? הניקוי יפיץ בבית שלכם ריח מרענן של ניקיון. להיכנס לסלון או לחדר השינה שלכם יעניק לכם הרגשה מפנקת ומפתיעה, ממש כמו לפסוע לחדר שהזמנתם במלון חמישה כוכבים.

לפני

אחרי

לפני

אחרי

לפני

אחרי

לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר

ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי

Call Now Button דילוג לתוכן