ניקוי ספות עור

 

הנתונים שחנויות הרהיטים בישראל חושפות שנה אחרי שנה מראות דבר אחד בבירור: ישראלים אוהבים ספות עור. המגע הרך והמראה היוקרתי גורמות לרבים לבחור בספות העור.
אז נכון, יחסית לספות בד רבות, ספות העור בדרך כלל קלות יותר לניקיון. כתמים קלים שמטפלים בהם במהירות יכולים "להיעלם"; אבל מה קורה כשעוד ועוד כתמים קטנים מצטברים להם במשך שנה, שנתיים או יותר? ספת העור שאולי בחרתם בגלל שאמרו לכם שקל לנקות, כבר לא נראית במיטבה.

אל תתפשרו על הברק והמרקם של ספת העור שלכם כשאתם מנקים אותה.

קיימות אינספור דרכים לנקות ספת עור, חלק גדול מהן אכן אפקטיבי ומסיר כתמים, אבל באיזה מצב נשארת הספה בסופו של דבר?
סוגי עור רבים הם בעלי ברק ומרקם מיוחדים, שחומרי ניקוי עלולים להרוס. ההתמחות שלנו  בניקוי ספות עור מאפשרת לנו למצוא את החומר והשיטה המושלמים לספה ולסוג העור שלכם, כך שהספה לא רק תישאר נקייה, אלא גם נעימה.

ניקוי כתמים

מתמודדים עם כ-ל סוגי הכתמים.

אנשים עם ספות עור לעיתים חושבים שהספה שלהם אבודה, במקרים של כתמים קשים במיוחד. אנחנו כאן כדי לומר שהתמודדנו עם מאות סוגי כתמים בהצלחה ואנחנו מאמינים שגם הספה שלכם יכולה להיראות נהדר. הנה רק חלק מסוגי הכתמים שאנו התמודדנו איתם:

טושים: ילדים זו שמחה? הספה שלכם עלולה לחלוק על הטענה הזו.

אוכל: אוכלים בסלון? אם הספה ספגה חלק מהכתמים, כדאי להוריד אותם.

בעלי חיים: כולם מדברים על הפרווה של בעלי החיים, על אף שהיא יכולה להפריע, הבעיה האמיתית יכולה להיות הצרכים שלהם, שלעיתים מגיעים לספה ופוגעים במראה שלה. אנו לא רק נדאג להסיר אותם, אלא גם להעלים את הריח.

לאחר ניקוי יסודי של כ-ל הכתמים, נעבור לשלב חשוב לא פחות: נדאג לצפות את הספה שלכם בחומר ייחודי ששומר על העור במיטבו ומאריך את חיי הספה.

לפני

אחרי

לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר

ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי

Call Now Button דילוג לתוכן