ניקוי ספות בד

אחת מהבחירות הפופולריות לסלונים בישראל היא ספות בד. המציאות הופכת גם את הספה היוקרתית ביותר למביכה תוך מספר שנים. ניקוי ספות בד הוא אחד מתחומי ההתמחות שלנו ונוכל לחדש את הספה שלכם במהירות ויעילות.

 

אם יש לכם בסלון ספת בד שראתה ימים טובים יותר, ואתם מתלבטים מה כדאי לעשות, נשמח להסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על תהליך ניקוי הספה והתוצאות שיש לצפות להן.

 

ניקוי הספה המקצועי ביותר – בנוחות הבית שלך. 

כל ספה מתלכלכת – אפילו אם אין לכם ילדים או חיות מחמד, אם יש לכם ספה יותר משנה או שנתיים, היא בוודאי נראית שונה מהרגע שבו קיבלתם אותם לבית.החדשות הטובות: אפשר לחדש אותה לחלוטין, בעלויות נגישות לחלוטין.
הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לנו להגיע עם המכונות המתקדמות ביותר בתחום ניקוי הספות ולנקות את הספה. איך זה עובד? המכונה עובדת בשיטת הזרקה ויניקה. ראשית היא מזריקה חומרי ניקוי מתקדמים ולאחר מכן יונקת אותם מהספה.
המומחים שלנו יודעים לנקות את כל סוגי הספות והבדים, ולהתאים את החומר ואופן העבודה בדיוק לבד של הספה שלכם:
 כותנה ופשתן:  ידועים לשמצה בתור קולטי כתמים. אנו יודעים להתמודד איתם
בצורה מושלמת ולהחזיר אותם למצב המקורי שלהם.
 בדים סינטטיים: שילוב מיקרופייבר וניילון יוצר בדים שפחות קולטים כתמים, אך
לאחר שנתיים לכל היותר מתחילים להיראות פחות טוב. ניקוי שלהם יכול להיות
מהיר ואפקטיבי במיוחד.
 ג'קארד: בד פופולרי במיוחד בישראל. ניקוי לא מקצועי של הבד יכול לגרום
ל"קרחות" ואנשי המקצוע שלנו יודעים כיצד לשמור עליו במיטבו במהלך הניקוי.
אין חומר שטרם עבדנו איתו וניקינו בצורה יסודית ומושלמת.
הבונוס? לא רק שתיהנו מספה שנראית נהדר, אלא כל הסלון יקבל ריח נקי ומשכר שישדרג את האווירה וירשים את האורחים.

 

מה יקרה אם תנקו את הספה בעצמכם?
"עשה את זה בעצמך" זה נהדר במקרים רבים, אך בתחום ניקוי הספות – מסוכן מאוד. כדי לנקות את הספה צריך להכיר את החומר ולעבוד בצורה נכונה, אחרת עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לבד של הספה והמראה שלה ייפגם לנצח.

לפני

אחרי

לפני

אחרי

ניקוי כתמים

הספה שלכם מלוכלכת במיוחד? אין סיבה לדאגה!

לקוחות רבים מתקשרים אלינו כשהם חוששים – "הספה שלנו מלוכלכת במיוחד, יש עליה קיא של החתול" או "סליים נשפך לנו על כל הספה, אנחנו לא יודעים אם אפשר להציל אותה". אחת מההנאות בעבודה שלנו, היא להסביר ללקוחות שהכל יהיה בסדר, כבר ראינו וניקינו הכל.

העבודה עם מכונה רבת עוצמה וחומרים מקצועיים מאפשרת לנו להתמודד עם כתמי זיעה, הפרשות (של ילדים או בעלי חיים), שאריות אוכל או משקאות, טושים ואפילו סליים. כל חומר דורש טיפול שונה והניסיון הרב שלנו מאפשר לנו לגשת לבעיה ולפתור אותה במהירות ויעילות מרביים.

לא נעים להכיר – קרדית האבק (ואיך ניקוי הספות שלנו מבריח אותה)

ניקוי ספה שטחי יכול להעניק לספה מראה מחודש ואולי אפילו ריח נעים, אבל יש דבר אחד שהוא בשום אופן לא יעלים: קרדית האבק.
אם אתם או מישהו מבני הבית שלכם אלרגי לקרדית האבק או אלרגנים אחרים, אתם בוודאי יודעים על מה מדובר: יצור (שמו המדעי: אקרית מיקרוסקופית) בלתי נראה שיכול להסב נזק אדיר לסובלים מאלרגיות; הקרדית קטנטנה אך עדיין נחשבת לאחד מהגורמים העיקריים לאלרגיות בבני אדם.

הניקוי שלנו משלב טכנולוגיית יניקה רבת עוצמה שמנקה את הספה שלכם מקרדית האבק. גם אלרגניים אחרים נעלמים ואיכות החיים בבית משתפרת פלאים.

לפני

אחרי

לקבלת ייעוץ חינם והצעת מחיר

ניתן לשלם גם בכרטיס אשראי

Call Now Button דילוג לתוכן